Facebook Hesap silme (Kapatma) veya dondurma

Posted: 02 Mayıs 2010 in internet
Etiketler:, ,

Ekleme: Facebook’a hesap kapatma bağlantısı :
https://ssl.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

bu bağlantıyı tıklayarak hesabınızı komple silebilirsiniz.


Merhaba,Tea’nin yazdıklarına tamamen katılıyorum. Ne yapacaklar bu kadar bilgiyi anlamış değil. Neyse, benim gibi Facebook hesabını kapatmak isteyenler de var. Bir iki arkdaşım sormuştu. Ben deFacebook’a üye olmuş idim fakat zamanımı aldığı için hesabı kapadım gitti. Şimdilik Msn ve Gtalk bana yetmekte :) . Hatta onlarda bile çoğu zaman çevrim dışı bağlanıyorum :) . En yakın zamandaonlardan da kurtulmak dileğiyle…

Neyse Sevgi arkadaşımız da Facebook hesabını kapatmak isteyenlerden. Sabah sabah hiç üşenmedim tekrar girdim Facebook’a ve başladım anlatmaya :) . Sanırım yazmaya pek gerek yokresimler her şeyi anlatmakta. 4 adımda Facebook hesabını kapatalım. Aldığımız eğitimler işe yarıyor mu ne? :D Hadi başlayalım. (Resimleri daha iyi görebilmek için üzerine gelip çift tıklamanız yeterli)

Adım 1

1.gif

Adım 2

Buradan kullanıcı adınızı, e-posta adresinizi, şifrenizi de değiştirebilirsiniz. Biz hesabı toptan kapatalim :) Bunun için en altta olan deactive‘ye tıklayın.

2.gif

Adım 3

Facebook sizi öyle hemen bırakmıyor. Neden hesabı kapattığınızı soruyor. Sebebini soyleyince de ama o sorunu böyle çözebilirsiniz diye bir de akıl veriyor :) .

3.gif

4.gif

Adım 4

Evett, hesabınız kapatılmıştır.

5.gif

Hesabınızı kapatınca Facbook her şeyi silmemekte istediğiniz zaman geri dönebilirsiniz. Bir Facebooksayfası açıp adresiniz yazmanız yeterli. :) Facebook’a girdiğiniz mail adresinize mail gelecek, ona tıklayıp hesabınızı tekrar açabilirsiniz. Yaniiii depolanan bilgiler saklanmaktaaa.

6.gif

İstediğiniz herkesi bulabilmeniz ve istemediklerinizin sizi bulamaması dileğiyle.

NOT: Düzeltme yapılmıştır. Resimlerin üzerine tıklarsanız büyük olarak görebilirsiniz.

Alıntıdır=http://www.teakolik.com

Yorumlar
  1. […] Facebook Hesap silme (Kapatma) veya dondurma usb diskten windows 7 kurulum YOUTUBE giremeyen kalmasın (youtube yeni IP adresleri) bilgisayarınızda olması gereken temel programlar Download Programlarının ŞAHI(IDM) İnternet Download Manager İNTERNET SİTELERİNDEN VİDEO İNDİRME YÖNTEMLERİ Microsoft Office 2007 full + Görsel Eğitim Uygulama Sanallaştırma nedir? Nasıl Yapılır Windows 7 kurulumu […]

Bir Cevap Yazın

